mandag 17. februar 2014

Ny uke!

Da er det mandag, og jeg kjenner jeg er litt små sliten etter i går. Ikke nok med det, men tror også jeg begynner å bli syk. Er tett i nesa og hals.. Så det er jo festelig. Vertfall med tanke på at jeg reiser hjem til Hallingdal i morgen, og skal være der en uke. Hjelper jo ikke da at vi skal være ute store deler av dagen i dag. Skal gjøre en spørreundersøkelse som vi skal jobbe med i Metode. Så det kan jo bli festlig, tror jeg!
Er ikke noen morgen person..


Var utrolig mye god vin i går, glemte da selvfølgelig de notatene jeg tok på de forskjellige vinene.. Så typisk! Får satse på at de ligger der når jeg skal jobbe neste gang, selv om det er en stund til.

Vil helle se på meg selv om en øl person istede for vin. Den skallebanken som følger med vinen.. Klarer meg fint uten, for å si det mildt! Har så lyst til å prøve øl smaking, noen som vet hvor det foregår?

Nå er det bussen inn til byen som er neste, og Venabu.. Hva er dine planer for i dag? 

- Blogges :) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar